Zwroty i reklamacje
ZWROTY:
Co należy zrobić w przypadku gdy okazuje się ze zamówiony przez Ciebie produkt jest na Ciebie za duży, za mały, za krótki, za długi lub po prostu źle na Tobie leży?
Nie martw się – masz prawo zwrotu zakupionej u nas rzeczy w przeciągu 14 dni od momentu odebrania Twojej przesyłki.
Towar zakupiony w naszym sklepie www.melismee.com można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@melismee.com.
Następnie należy odesłać zakupiony, nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu na adres:
Melismee
Filtrowa 9
84-208 Kielno
Poland
Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz Zwrotu Towaru, dołączony do każdego zamówienia. Koszt wysyłki zwrotu towaru ponosi Klient.
REKLAMACJE:
Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta w sytuacji gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeśli produkt posiada taka wadę należy niezwłocznie zgłosić ten fakt Sprzedającemu droga elektroniczna wysyłając wiadomość na adres e – mail: info@melismee.com lub korzystając z formularza w zakładce Kontakt.Następnie należy odesłać zakupiony, nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu na adres:
Melismee
Filtrowa 9
84-208 Kielno
Poland
Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz Zwrotu Towaru, dołączony do każdego zamówienia.
Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt wysyłki towaru ponosi Sprzedający.
Sklep www.melismee.com rozpatrzy każdą zgłoszoną reklamacje nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e – mail.